Nuwe resepte

Instagrammer se mooi resep is bedek met giftige blomme

Instagrammer se mooi resep is bedek met giftige blomme

istockphoto.com

Die pragtige versiering van hierdie Instagram -beïnvloeder was dodelik.

Terwyl die blaai deur sy Instagram-feed, botanis James Wong op iets vreemds afgekom het-'n "skoon eet" Instagram-beïnvloeder het 'n chia-gevulde vrugtesmoothie geplaas en dit met giftige blomme bedek. Hierdie smoothie was dus glutenvry, suiwelvry, veganisties en ... dodelik.

"Nog 'n dag, nog 'n 'skoon eet' instagramer wat foto's van giftige blomme op kos plaas," skryf Wong in sy tweet. 'Dit bevat moontlik nie suiwel of gluten * hyg nie, maar dit bevat wel die giftige plantalkaloïed, lycorine.

Nog 'n dag, nog 'n 'skoon eet' instagramer wat foto's van giftige blomme op kos plaas.

Dit mag nie suiwel of gluten bevat nie * hyg, maar dit bevat wel die giftige plantalkaloïed, lycorine.

Simptome: Jeuk, swelling, (en in hoeveelheid) naarheid, braking en stuiptrekkings. pic.twitter.com/CH4zLMnS1i

- James Wong (@Botanygeek) 28 Januarie 2018

Selfs as u die geur en tekstuur van hierdie veselagtige chia-smoothie kan opdoen, is u trots van korte duur. Die gevolge van die gif is jeuk, swelling, naarheid, braking en stuiptrekkings. Nie juis die gesonde gloed wat hierdie blogger verwag het nie.

As jy sou eet, sê: veelvoudig porsies van hierdie chiapoeding, kan die gevolge dodelik wees.

Dit is nie die eerste keer dat Wong 'n invloed op die daad kry nie. In Mei verlede jaar het die plantkundige blatant die skoon eetsterret Deliciously Ella uitgeroep vir haar dodelike versiering.

'Ek is seker dat welstandbloggers goeie, goedbedoelde mense is, maar dit is uiters giftige Plumeria-blomme op die #CleanEating #GlutenFree-koek,' vermoed hy. Die koek is by die Instagrammer se troue bedien, hoewel geen siektes aangemeld is nie.

Samevattend: moenie die blomme eet as u twyfel nie. Maak nie saak hoe gesond die persoon wat dit aan u bedien, dit lyk nie, dit kan dodelik wees.